FAQ Deelnemers – Verplaatsing beurs

Algemeen

Waarom wordt het evenement verplaatst?
Een lastige beslissing in een gekke tijd, maar veiligheid gaat voor alles. Omwille van de jarenlange samenwerking hebben we als organisatie zorgvuldig alle uitdagingen meegewogen in onze beslissing. Het is dan ook een bewuste keuze om tijdig dit besluit te nemen. We trachten hiermee iedereen de mogelijkheid te geven zaken tijdig af te stemmen en meer ruimte te creëren in de volle beursagenda. Graag bieden we de markt dit jaar nog een platform om samen te komen. Daarnaast geeft de verplaatsing ons de mogelijkheid de beurs zo optimaal mogelijk in te richten conform de overheidsmaatregelen.


Wat is de nieuwe datum?
Installatie & Elektro Vakbeurs zal dit jaar op 24, 25 & 26 november plaatsvinden in Evenementenhal Hardenberg.


Wat zijn de openingstijden?
De openingstijden blijven vooralsnog ongewijzigd:

Dinsdag 24 november 2020           13.00 – 21.00 uur

Woensdag 25 november 2020      13.00 – 21.00 uur

Donderdag 26 november 2020    13.00 – 21.00 uur


Geeft de nieuwe datum garantie op doorgang?
In het geval dat door nieuwe ontwikkelingen de beurs in november geen doorgang mag vinden, zullen wij hier tijdig op anticiperen en aansluitend over communiceren.


Blijft de plattegrond en mijn locatie onveranderd?

De plattegrond is vanwege de overheidsmaatregelen aan veranderingen onderhevig. Natuurlijk gaan we proberen de wijzigingen zo beperkt mogelijk te houden. Bij wijzigingen zullen we onze exposanten hiervan tijdig en persoonlijk op de hoogte stellen.


Financieel

Kan ik kosteloos annuleren?
Het is niet mogelijk om kosteloos te annuleren. De verplaatsing is vroegtijdig gecommuniceerd om te voorkomen dat exposanten onnodige kosten maken. Op dit moment gelden de algemene voorwaarden waarin is opgenomen dat annuleren mogelijk is tegen 100% van het deelnamebedrag. Wij realiseren ons dat het voor beide partijen een moeilijke tijd is. Wij bieden exposanten daarom de mogelijkheid om hun deelname (onder de voorwaarden van editie 2020) te verplaatsen naar editie 2021.


Wat als ik al kosten gemaakt heb in de voorbereidingen?

Alle gemaakte kosten binnen Easyfairs worden één op één doorgeschoven naar november. Extern gemaakte kosten zijn altijd voor rekening van de exposant.


Heb ik recht op vergoeding van geboekte overnachtingen of vervoer?
Door het tijdig verplaatsen van de beurs hebben exposanten de mogelijkheid om reserveringen van overnachtingen en/of vervoer naar de beurs tijdig aan te passen. Eventueel gemaakte kosten zijn voor rekening van de exposant.

 

Operations

Wordt de webshop opnieuw geopend en tegen welk tarief?

De webshop blijft geopend en staat momenteel nog op het vroegboektarief. Dit vroegboektarief zal geldig zijn tot 2 weken voor beurs.


Blijven mijn bijbestelde items wel staan?

Alle reeds bestelde items blijven in de webshop staan.


Wat zijn de nieuwe deadlines?
De nieuwe deadlines voor bijbestellingen staan in het standhoudershandboek.


Marketing

Hoe verloopt de planning van de uitnodigingservice?
Er wordt een nieuwe planning gemaakt met nieuwe deadlines voor het aanleveren van uw relatielijsten ten behoeve van de uitnodigingservice. U ontvangt hierover een mail met meer uitleg.


Wanneer ontvang ik het standhoudershandboek?
Het handboek wordt in juli verstuurd.


Wat gebeurt er met mijn MyEasyfairs profiel?
Alle gegevens die u reeds in MyEasyfairs heeft ingevuld blijven behouden. Ook de webshop blijft geopend.


Wanneer is er nieuw marketingmateriaal beschikbaar
Marketingmaterialen, zowel Nederlands als Engels, met de nieuwe datum van Installatie & Elektro Vakbeurs zijn per 1 juni te vinden in My Easyfairs.

Scroll naar top